Zin in Zingen? Meld je aan.

Als je zin hebt om lid te worden van een koor dat met plezier zingt maar ook streeft naar een zo hoog mogelijke kwaliteit, meld je dan aan. Voor jonge enthousiaste leden is er in alle stemsoorten plaats, maar we zijn vooral op zoek naar sopranen, tenoren en bassen. We nodigen je graag uit om vrijblijvend te komen luisteren en eventueel mee te zingen.

Waarom zou je lid worden van Koorvereniging Bergen?
  • Het is bijzonder om samen mooie muziek te maken ook als je daar niet in geschoold bent.
  • We zingen met plezier en werken hard om elke keer weer een mooi concert te geven.
  • We hebben een zeer muzikale dirigent die op zijn eigen wijze het koor boven zichzelf uit kan laten stijgen.
  • Het zingen van de prachtige werken die op ons repertoire staan maakt je tot een rijker mens.
  • Het is een plezier om elke maandagavond van 20.00 tot 22.00 uur te repeteren met elkaar.
  • Het zingen van een generale repetitie en het meezingen met een concert, met een prachtig orkest en professionele solisten zijn geweldige ervaringen.

Enthousiast? Wij repeteren elke maandagavond van 20.00- 22.00 uur in het PCC, Loudelsweg 14a in Bergen (NH), het hele jaar door, uitgezonderd de schoolvakanties. Meld je wel van tevoren even aan, dan houden we rekening met je komst.

Voor meer informatie kun je bellen met Jitske Roodbergen (072) 511 29 70. Besluit je om je aan te melden als lid vul ons aanmeldingsformulier in.

Onze dirigent beplaalt uiteindelijk of je stem goed past bij het koor en bij welke stemgroep je wordt ingedeeld.

Per 1 januari 2017 bedraagt de contributie € 17,50 per maand.  Aan het begin van elk kwartaal wordt via automatische incasso € 52,50 afgeschreven.