Zin in Zingen? Meld je aan

Op 20 november beginnen we met ons nieuwe repertoire. We studeren in: het Weihnachstoratorium, de Matthäus Passion en de Hohe Messe. Drie prachtige werken van J.S. Bach.

Dus, als je zin hebt om lid te worden van een koor dat met plezier zingt maar ook streeft naar een zo hoog mogelijke kwaliteit, meld je dan aan. Voor jonge enthousiaste leden is er in alle stemsoorten plaats, maar we zijn vooral op zoek naar sopranen, tenoren en bassen. We nodigen je graag uit om vrijblijvend te komen luisteren en eventueel mee te zingen. Ben je ouder dan 60 jaar? Neem dan eerst even contact op met het secretariaat

Enthousiast? Wij repeteren het hele jaar door op maandagavond van 20.00 - 22.00 uur in het PCC, Loudelsweg 14a in Bergen (NH), uitgezonderd de schoolvakanties. Meld je wel van tevoren even aan, dan houden we rekening met je komst.

De dirigent bepaalt uiteindelijk of je stem goed past bij het koor en bij welke stemgroep je wordt ingedeeld.

Als je Lid wilt worden of meer wilt weten, vul het aanmeldingsformulier in. Voor informatie bel naar Jitske Roodbergen: (072) 511 29 70.

Per 1 januari 2017 bedraagt de contributie € 17,50 per maand. Aan het begin van elk kwartaal zal dan via automatische incasso € 52,50 afgeschreven.

1000 tekens over