Vriend worden

Zie onderaan een formulier om in te schrijven als Vriend, of om als bestaande Vriend toestemming te geven voor automatische incasso.

Vriend worden

Hou je van koormuziek en draag je de Koorvereniging Bergen een warm hart toe? Word dan Vriend! Vrienden ondersteunen ons zodat we mooie concerten kunnen blijven geven in samenwerking met het Begeleidingsorkest voor Noord-Holland en professionele solisten. Door het wegvallen van subsidies is je steun hard nodig.

Je kunt Vriend worden voor € 25 per jaar. Je hebt dan bij aankoop van een concertkaart recht op 2 gereserveerde plaatsen voorin de kerk. Dus als een partner of vriend of vriendin ook een kaart koopt kan hij of zij naast je zitten. Daarnaast organiseren we activiteiten voor Vrienden of kun je gratis of met korting mee doen aan onze activiteiten. We houden je op de hoogte via onze Vrienden Nieuwsbrief.

Wil je Vriend worden? Vul dan het aanmeldingsformulier hieronder in. Voor meer informatie kan je contact opnemen met Joanne Hofstra op vrienden@koorverenigingbergen.nl

Let op: Je kunt ten alle tijden bedragen die volgens jou ten onrechte automatisch zijn afgeschreven terug laten boeken. Ook kun je zelf op elk moment je machtiging tot automatische incasso stop zetten.

Inschrijfformulier vrienden

___________________________________________________________________________________________________

Persoonlijke informatie

Jaarlijkse bijdrage (minimum € 25, Euroteken hoeft niet te worden ingevoerd)

Bankgegevens

• Koorvereniging Bergen om incasso-opdrachten voor de jaarlijkse bijdrage, voor bestelde concertkaarten en voor activiteiten als films e.d., mits je daarvoor ingetekend hebt, naar je bank te sturen.
  • Je bank om het bedrag van uw rekening af te schrijven overeenkomstig de incasso-opdracht van Koorvereniging Bergen.

De machtiging gaat in op het moment van ondertekenen. Als je het niet eens bent met de afschrijving, kun je deze laten terugboeken. Neem hiervoor binnen acht weken na afschrijving contact op met je bank. Vraag je bank naar de voorwaarden.

Doorlopende machtiging SEPA-incasso
Naam incassant: Koorvereniging Bergen